Uitiin 10km || joulutunnelmointia & vuoden vikat triathlontreenit

Moi! Tällä viikolla on vuoden viimeinen kova treeniviikko, jossa viikko huipentuu uintihaasteeseen😜 Lisäksi jouluisia leipomuksia ja pohdintaa vuoden pimeimmästä ajasta. Ihanaa joulua just sulle💛 Reseptit joita käytin: https://liemessa.fi/2021/12/paras-saa... https://www.k-ruoka.fi/reseptit/vaale... https://liemessa.fi/2018/12/itsetehty... Löydät mut instagramista:   / nellasaraa   Kuvaus ja editointi: Nella Reinikainen #ironman #triathlon #triathlontraining