Antonio Orozco interpreta "Et juro que no hi ha un segon en què no pensi en tu" | La Marató de 3Cat

Antonio Orozco i la Cobla de Cobles de Catalunya, junts, des del Park Güell, interpretant la cançó "Et juro que no hi ha un segon en què no pensi en tu". 🙌 Fes el teu donatiu amb Bizum al 33333 💪 Fes equip amb #LaMarató3Cat https://www.3cat.cat/tv3/marato/donatiu/ Subscriu-te al canal oficial de 3Cat a YouTube: https://bit.ly/49hpsZH Els continguts, a la plataforma 3Cat: http://3cat.cat/3cat/ Segueix-nos a les xarxes socials: Instagram: / som3cat TikTok: / som3cat X: https://x.com/som3cat Facebook: / som3cat #LaMarató3Cat #Som3Cat