L'espot de La Marató 2020

"Serem més forts" és la cançó que dona vida a l'espot de La Marató d'aquest any. Una composició original de Jordi Cubino interpretada pels cantants Miki Núñez, Suu, Elena Gadel, Lildami, Gemma Humet, Antonio Orozco, Nina, Dyango, Marina Prades, Eduard Costa, Joan Garrido, Sicus Carbonell, Ferran Massaguer, Joan Rovira, Ju, Aiala, David Busquets i Sara Terraza; i els grups Buhos, Las Migas, Doctor Prats, La Follie, Maruja Limón i Els Catarres. Un cant a l'esperança i a la força col·lectiva en aquests moments tan complicats per la pandèmia. #LaMaratóTV3 Subscriu-te al canal oficial de TV3 a YouTube: https://bit.ly/2WFU15Y Catalunya Ràdio a YouTube: https://bit.ly/2RLKl6r Facebook:   / tv3   Twitter:   / tv3cat   Instagram:   / tv3cat   Web: https://www.ccma.cat/tv3/