CN - SEN İYİYE GELEMİYORSUN

Ben sana iyi gelmiyor değilim, Sen iyiye gelemiyorsun... Gece uzun..... Sokaklar sessiz Kafamın içinde sesler.. Susmuyor hiç..... Sen iyi ye gelemiyorsun... Sen iyi ye gelemiyorsun... Ben kapıyı açtım sana, Sen içeri giremiyorsun... Sen iyi ye gelemiyorsun... Sen iyi ye gelemiyorsun... Ne kadar ışık yaksam da, Karanlıktan çıkamıyorsun... Aynı yüzler, aynı yalan, Aynı maske, başka zaman. Kırık aynada gördüğüm adam, Ben miyim hâlâ, ondan emin olamam. İçimde deprem, dışımda sakin, Gülüşüm sahte, susuşum derin. Herkes kendince haklı bugün, Ben yine kendime karşı yenik. Bir adım ileri, iki adım geri, Sanki kader yazmış aynı senaryoyu. Ne kadar kaçsam geçmiş peşimde, Her gece yeniden oynatıyor geçmişi. Sen iyi ye gelemiyorsun... Sen iyi ye gelemiyorsun... Ben kapıyı açtım sana, Sen içeri giremiyorsun... Sen iyi ye gelemiyorsun... Sen iyi ye gelemiyorsun... Ne kadar ışık yaksam da, Karanlıktan çıkamıyorsun... Yük değil aslında taşıdığım şey, Benden geriye kalan enkaz. Bazı insanlar gider sessizce, Bazılarıysa içinden çıkamaz. Kendimle kavga ediyorum her gün, Kaybeden de benim, kazanan da. Aynı şehir, aynı sokak, Ama başka biri var aynalarda. Düştüm... Kalktım... Yandım... Sustum... Ama hiçbir gece Kendimden kurtulamadım. Belki mesele aşk değildi... Belki mesele sendin... Belki de ikimiz değil, İçimizdeki eksikliklerdi. Sen iyi ye gelemiyorsun... Sen iyi ye gelemiyorsun... Ben kapıyı açtım sana, Sen içeri giremiyorsun... Ne kadar ışık yaksam da, Karanlıktan çıkamıyorsun... Ben sana iyi gelmiyor değilim, Sen iyi ye gelemiyorsun...