Løber Kullamannen by UTMB 20k - Raceday 🏃🏻‍♂️

Så er det blevet Raceday tid igen! Jeg skal løbe Kullermannen by UTMB 20k - løbet er 22 km langt for foregår oppe i Båstad i Sverige! 🇸🇪 grunden til at jeg skal løbe Kullamannen by UTMB er for at samle “running stones” så jeg kan komme ned og løbe nogle længere og federe løb til UTMB finalen 🏃🏻‍♂️ Så denne Raceday video fra et UTMB løb er kun startskudet på fremtidige trail løb ⛰️ Og så må vi se hvor mange af løbene jeg kan få Hasse med til 😜 Bliv medlem af kanalen og se mine videoer før alle andre :)    / @jonasmanley_runner   ________________________________________________________________________ Affiliate links Se de produkter jeg benytter i min hverdag og køb dem samme sted (hver gang du køber igennem et link, får jeg en lille % del). Får ekstra rabat på løbesko og løbetøj med kode: JonasRunner Hos https://top4running.dk/?a_box=82qtxhdb Køb dine næsestrips til sport, søvn, hverdagsbrug eller rejser her: https://www.løbeakademiet.dk/pages/ac... Energiprodukter til løb (Favoriter er: gels, carborace og proteinbarer) https://www.partner-ads.com/dk/klikba... Insta360 Go 3 (Mit aktionkamera) - https://www.insta360.com/sal/go-3s?ut... Andre links Til mine høretelefoner - https://www.partner-ads.com/dk/klikba... Prøv Recovery boots - https://www.partner-ads.com/dk/klikba... ________________________________________________________________________ #Løbevidoer #løb #løber #running #løbetræning #løbetips #Løbevlogs