MONTSE CASTELLÀ - Groenlàndia, estrena del disc amb la Banda de La Sénia

Concert de presentació del disc 'GROENLÀNDIA, 30 anys als escenaris', com a cloenda del Festival Barnasants i amb la Banda de Música de La Sénia. L'actuació va tindre lloc a l'Auditori de la Unió Filarmònica d'Amposta, el 10 de maig de 2026 i va comptar amb la col·laboració de Sheila López Tornero, Pau Alabajos, Julien, Borja Penalba i Josep Lanau 'Mitxum'. Vídeo obra de: Gerard Cardona