Els gegants de la ciutat ballant "El Patumaire" al Toc a Plegar - Festes de la Mercè 2024

El passat 24 de setembre, va ser la diada de la Mercè 2024 i per tancar la festa, els gegants de la ciutat van sortir a acomiadar-se dels barcelonins i barcelonines! Enguany vam comptar amb unes sorpreses, i és que al Palau de la Virreina van sortir a ballar els gegants de la ciutat del 2006 i els del mil·lenni! Com cada any, van ser acompanyats per la formació "Els Perdigots Talla Gran". En aquest vídeo veieu: Els gegants de la ciutat ballant "El Patumaire"