Övernattar i ett hemsökt sjukhem | Aldrig varit så rädda!

Idag övernattar vi i ett gammalt sjukhem som ligger i Torpshammar. Huset används idag till ett vandrarhem men var tidigare ett sjukhem. Det sägs att det är den gamla sjuksköterskan fröken Blomberg som spökar i huset än idag. 👻 Hoppas ni tyckte videon var bra! Glöm inte att tumma upp och prenumerera så syns vi i nästa video❤️ Följ våra andra sociala medier: Tiktok: Linneaandviola Snapchat: Linneaandviola