Neden kalabalıkta yalnız hissediyorsun?

Kalabalık yalnızlığı azaltmalı, değil mi? Peki neden bazen en yalnız hissettiğimiz yerler en kalabalık olanlar? Cevabı düşündüğünden daha şaşırtıcı. Aslında bu his, insanların sayısıyla değil; kurduğun bağlantının derinliğiyle ilgili. Beynimiz sosyal ortamı “kaç kişi var?” diye değil, “beni gerçekten anlayan biri var mı?” diye değerlendirir. Bu yüzden bazen bir odada onlarca insan varken bile tamamen görünmez hissedebiliriz. #Orbit