Ik Speelde FIFA tot Team of the Year de Champions League Won

Bedankt voor het kijken naar 'Ik Speelde FIFA tot het Team of the Year de Champions League Won' Abonneer als je meer van mij wilt zien! Samenwerken? Mail naar [email protected] Join hier de discord!   / discord   In deze video heb ik het Team of the Year in Real Madrid gestopt! ik ga ervoor zorgen dat Real Madrid met het TOTY de Champions league gaat winnen. of zal ik miserabel falen en het Team Of The Year (TOTY) terug naar huis moeten sturen? FC26 Nederlands FC26 Career mode FC26 Ultimate team FC26 World Cup mode #fifa #easportsfifa #FC26