Vättern Runt På Motorcykel - Triumph Street Triple

Ett härligt gäng som träffats via Moto Riders Skaraborgs facebooksida samlades upp i Hjo nere vid hamnen för att ta sig runt Vättern. Kanondag! Bra väder och trevligt sällskap. Moto Riders FB:   / 955858809595316   Några av dom som åkte med: Bikermajk:   / bikermajk   Bikermoud05:   / bikermoud05   Gubbraesern:   / gubbraesern   Rallyerika94: https://www.instagram.com/rallyerika9... Falkhedberg:   / falkhedberg   Littlemisskawazaki:   / littlemisskawasaki   Crazyspikes:   / crazyspikes   (Har jag missat dig? Skicka länk i messenger) Mer från Crazyspikes:   / crazyspikes     / crazyspikesofficial   Dji Action 6 Insta360 X3 0:00-0:57 Hjo 0:58-1:34 Bankeryd 1:35-2:19 Jönköping downtown 2:20-2:55 Återvändsgränd! 2:56-3:18 Lämnar A6 Jönköping 3:19-3:44 Resan till Gränna 3:45-5:23 Gränna! 5:24-6:38 Kaffestugan Grännaberget + snabbspolning till godisbutik 6:39-7:45 Resa mot Vadstena 7:46-8:34 På plats vid Vadstena slott 8:35-9:07 Resa mot Askersund 9:08-9:33 Askersund för glass och käk 9:34 Avslut