Bygger en lekstuga på några timmar, Poppys födelsedag

Vad ger man en 4-åring i present? Vi kom på att vi ville ge en lekstuga och två dagar innan Poppys födelsedag började vi bygga en lekstuga, hetsigt! Men på några timmar (ingen byggsats) så stod den klar....typ...inga fönster, dörrar, målning osv. MEN vi gjorde detta med Rocco som medhjälpare så då förstår ni att det ver lite avbrott då och då. Har man en helg över så klarar man det lätt! I dagens Vlogg får ni se hur det gick till när vi byggde lekstugan och Poppys reaktion när hon får den 😁 Hoppas att ni gillar videon! Glöm inte att trycka på PRENUMERERA för att bli uppdaterade så fort ett nytt videoklipp kommit ut. ♡ Hitta mig på internet ♡ INSTAGRAM: @sofiehoden Personlig hälsning via MEMMO: https://memmo.app/profile/sofie-hoden Lämna gärna en kommentar och berätta vad du tyckte om videon eller skriv om det är något särskilt du vill se!👇🏻    • Bygger en lekstuga på några timmar, Popp...