Taimenta ja kirjolohta Nukarinkoskelta 31.8.2022

Käytiin Nukarinkoskella ennen syysrauhoituksen alkamista ja löytyi niitä taimeniakin mitä alempaa Vantaanjoelta ei tavoitettu, vaikkakin pieniä olivat. Bonuksena kirjolohi, joka toisaalta ei maistunut kovin hyvältä, liekö syynä aiemmat loppukesän helteet. Koskelle oltiin ilmeisesti istutettu n. viikko ennen tätä reissua ja silloin vielä ollut hellelukemiakin. Kuvauspäivänä ulkona noin 12 astetta ja ajoittaista sadekuuroa. Pari päivää aiemmin oli satanut reippaammin niin vesi oli noussut edes sen 10cm eikä ollut ihan matalimmillaan.