Jeroen van Katwijk - Koningsdag 2026 (Woonzorgpark s'Heeren Loo Willem van den Bergh in Noordwijk)

Koningsdag 2026, met heel veel plezier kijk ik terug op deze hele mooie dag. Het optreden in het Kruispunt bij Woonzorgpark Willem van den Bergh - 's Heeren Loo in Noordwijk Wat heb ik van deze lieve mensen genoten. Zo dankbaar dat ik dit mag doen.❤️🙏🏻 Ik wil het Berghjournaal bedanken voor de mooie opname die jullie op deze dag hebben gemaakt. Stephan, Martijn & Jelle bedankt dat jullie er altijd voor me zijn en helpen. Ik hoop als crew dat wij nog vele mooie momenten mogen beleven. Ik wens jullie allemaal een mooi weekend toe! Liefs van Jeroen van Katwijk.🧡🇳🇱🥳🎉🎊🎤🎶🎵