Jagers slaan alarm: 'Mens wordt prooi van de wolf'

De wolf wint terrein in Nederland. Volgens directeur van de Koninklijke Nederlandse Jagersvereniging, Laurens Hoedemaker, legt de overheid de wolf geen strobreed in de weg. Met alle gevolgen van dien. Abonneer je hier gratis: http://bit.ly/AbonneerTelegraaf Bij De Telegraaf vind je het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Je krijgt alles te weten op het gebied van entertainment, misdaad, geld, verkeer en royalty. Ook delen wij de meest opmerkelijke video's die je niet gemist moet hebben. Bekijk voor al het laatste sportnieuws het kanaal van Telesport:    / @telesport300   Meer van De Telegraaf? Volg ons op: Website: https://www.telegraaf.nl/ Facebook:   / telegraaf   Instagram:   / telegraaf.nl   Twitter:   / telegraaf   #TELEGRAAF