Med bobil fra Innhavet til Drag i Hamarøy

September 2017. Etter to magiske dager på Innhavet var jeg klar for å kjøre videre nordover. Men før jeg forlot Hamarøy ville jeg besøke en kar som ikke bare brenner for livet i bobil, men også har andre interesser – for å si det forsiktig. Besøk Nostalgimuseet på Drag! Se mer på https://www.vieveier.no