ZWT clip

Op 9 maart 2015 werd er een reünie gehouden onder oud-personeel van het Zwaartransport peloton, waaronder te verstaan de 840 Zwaartransport Compagnie, het 828 Afvoer Detachement en 111 Afvoerpeloton. Plaats van handeling: de Officierskantine van het Artillerie Schiet Kamp (ASK) in Oldebroek. Voor deze gelegenheid werden twee voertuigen ingehuurd (met dank aan de Rekwisieten Commissie KL), te weten een FTF MS 4050- en een Diamond-T M-20 trekker. Bijgaand de beelden als beide ‘krachtmonsters’ hun positie innemen op het reünieterrein. Meer over deze reünie is te lezen op http://www.seedorf40.com