ソ・イングク Seo InGuk 서인국 Japanes sub

I'm ソ・イングク  2013年4月に歌手として日本デビューするイングク君ですが、すでにドラマ等でおなじみの顔。 私は彼がものすご~~~く気になリ始めたのはなんとK.willの"例"のMVを見てからでした...^^; 彼の美しい横顔、泣き顔に萌え萌えでした♥ 今後が楽しみな俳優さんです。 ※音量が低いです。ボユームを高めにしてご視聴ください。すみません... 케이윌 (K.will) - 이러지마 제발 (Please don't...)    • [MV] 케이윌(K.will) - 이러지마 제발 (Please don't...)   I'm Seo InGuk InGuk is to debut as a singer in Japan in April 2013, such as a familiar face in the drama already. From watching special MV of K.will, was soooo interested in InGuk ... ^ ^; beautiful profile, crying face... InGuk is very charming ...♥ expected in the future. ※I'm sorry, but the volume is low. Please listen to adjust the volume.