No Man No Cry - Guitar Solo - Jimmy Sax - D'Angelico EX DC + Amplitube 5

INSTAGRAM:   / luca_verdon.  . YouTube Channel:    / lucaverdone.  . Un brano che quando l'ascolti non puoi far a meno di ballare! Ecco la mia versione! Iscriviti al mio canale YouTube, metti like👍🏻 al post, scrivi commenti💬 e condividi↪️ il video! For you this is my cover of "No Man No Cry" by ‪@JimmySax‬ Tab, score and Amplitube 5 presets are available! Subscribe to my YouTube account, put like👍🏻, write comments💬, share↪️ this video! Guitar: D'Angelico EX DC Cherry Red Amp Modeler / Effects Processor: Amplitube 5 USB Audio Interface: Scarlett 2i2 Third-Generation DAW: Reaper #nomannocry #jimmysax #guitarsolo #dangelico #amplitube5 #house #music