BU MAC VOLIBEAR OLDUM...

kick: questersss (çoğu zaman yayındayım broski) instagram: gamesblodil Selamlar! Bu maçta Vadi'ye indik ve tam anlamıyla Volibear olduk (ya da en azından öyle olduğumuzu sandık). 🐻⚡️ Bolca kule altı dalmalı, bol editli, bol meme'li ve tabii ki bol tilt olmalı bir gameplay videosu oldu. Editleri yaparken ayı gibi kükredim diyebiliriz. Umarım izlerken eğlenirsiniz! 📌 Sence maçın en komik/en kanser anı hangisiydi? Yorumlarda buluşalım! 📌 Videoyu beğendiyseniz likelamayı ve kanala abone olmayı unutmayın. Destekleriniz önemli!