Bowlingcentrum in Venhuizen afgebrand: "het was er altijd heel gezellig"

In een bowlingcentrum in Venhuizen (West-Friesland) is in de nacht van dinsdag op woensdag brand uitgebroken. Agenten kwamen rond half vijf op een inbraakmelding af en zagen vervolgens de vlammen in het pand. Brandweerkorpsen uit de wijde omtrek werden opgeroepen, maar konden niet voorkomen dat het pand zo goed als afbrandde. Toevallig was het bowlingcentrum gesloten omdat er eerder al een brandje was in een elektriciteitskast. De zaak zou op 7 januari weer open gaan. Wat de oorzaak van deze brand is geweest, heeft de politie nog in onderzoek.