Medal of Honor 2010 - Rangerlar vadide pusuya düştü!

Ranger alayı Shahikot vadisine konuşlandıktan sonra bir pusuya düşer. Bakalım Amerikan ordusu bu pusudan sağ çıkabilecekler mi? Siz izlemeye devam ederken ben diğer bölüme geçiyorum. Hadi bays :)