SHOPLOG: STAN EN NOUD KOPEN SCHOOLSPULLEN BIJ DE ACTION! - De Nagelkerkjes #260

💕 ABONNEER JE G R A T I S OP ONS KANAAL: https://denagelkerkjes.nl/abonneren 🕓 ELKE DAG OM 16.00 UUR EEN NIEUWE VIDEO! In deze bonusvideo zijn de jongens met papa en mama bij de Action in Roosendaal om schoolspullen te kopen. Stan en Noud beginnen aanvankelijk supersnel, maar gaandeweg blijkt dat er bij de Action toch altijd wel heel veel 'hebbedingetjes' liggen. Wie denk jij dat met de hoogste kassabon naar huis gaat? En wat vind je de leukste aankoop van de jongens? Veel kijkplezier! #ActionNederland #schoolspullen #shoplog ***** VOND JE DEZE VIDEO LEUK!? 👍 Geef dan een duimpje omhoog 🆕 abonneer je GRATIS en... 🔔 klik op het belletje! Zo mis je nooit meer een video! ✉️ WE VINDEN HET SUPER LEUK OM FANMAIL TE ONTVANGEN Fanmail De Nagelkerkjes Fenkelstraat 33 4731 JA Oudenbosch ❤️ VOLG ONS ONLINE ›   / denagelkerkjes   ›   / denagelkerkjes   › https://denagelkerkjes.nl 📸 Heb je een foto van of met ons? Gebruik #DENAGELKERKJES