Linda breekt UIT! #33 Wolf spotten op de Veluwe

In Linda breekt UIT! laat Linda zien wat er allemaal te doen is in Gelderland. Deze week gaat Linda op wolvenexcursie op de Veluwe, georganiseerd door Natuurmonumenten. Want sinds het dier terug is in Nederland, is 'ie ' ongelooflijk geliefd of gehaat. In Gelderland hebben we tot nu toe een roedel op de Noord-Veluwe. Met een beetje geluk komt er deze zomer een roedel bij want er is een wolvenpaar gesignaleerd op de Zuid-Veluwe. Wat weten we van dit mythische dier en belangrijker nog wat moet je doen als je er een tegenkomt? Linda gaat met een groepje kinderen op zoek naar antwoorden en de wolf...Komen ze er een tegen? Bekijk hier de video. Al het nieuws uit Gelderland volgen? Abonneer je dan op ons kanaal: http://ogld.nl/myo Download onze gratis nieuwsapp: App Store: http://ogld.nl/jwh Google Play Store: http://ogld.nl/jwi Volg ons ook op: Instagram: http://ogld.nl/jwj Facebook: http://ogld.nl/jwk Twitter: http://ogld.nl/jwl Website: http://www.gld.nl #lindabreektuit #omroepgld