The Quiggs - Lord of the dance

Det var en dansker og en skotte der sang og spillede på kulturøen Tirsdag aften, og der var fukdt hus.Her et nummer med The Quiggs som spillede og sang nede på kulturøen.Pernille og Stephen Quigg. Her et nr.: "Lord of the dance" - Trad