IBIZA PART 2 - IK MOEST NAAR HET POLITIE-BUREAU - WEEKVLOG JOAN

Hij lieve kijkers, super leuk dat jullie kijken mijn vlog! Ik ben 10 dagen naar Ibiza geweest met Niek, Claire en Colin, ik heb genoten, gedanst, gelachen, gegeten, gezwommen etc. Ik heb 2 delen van mijn vakantie gemaakt. Je kijkt nu naar Ibiza deel 2. Laat even een leuke comment achter, en doe een duimpje omhoog :) Liefsss, Joan Vergeet niet te abonneren:    / @joanpronk12   Instagram:   / iamjessicajoan