גיא רולניק מראיין את דב חנין

דב חנין: הלוואי שוועדי העובדים היו מנהלים את המדינה"צריך לשנות את המערכת הציבורית. מדינה צריכה לקחת אחריות. המערכת שלנו חלשה ומורעבת"