Onko niissä toyotissa ikinä mitään vikoja ja mitä se Noa kehtas sanoa Fordeista??

Pitääkö puheet paikkansa ettei toyotissa mitään vikoja ole? Noa näyttää muutaman perus paikan mitä näistä tuppaa menemään.