Magisch mooie auditie van Tom - IDOLS

Tom deed al eerder mee aan X-Factor en belandde daar bij de laatste 50 kandidaten. Nu probeert hij het solo… En de jury is onder de indruk! “Het gevoel van een yoga lesje,” aldus Eva. Abonneer je GRATIS voor meer video s: http://r.tl/1SgZ59P Bekijk de hele aflevering op RTL XL: http://www.rtlxl.nl/#!/gemist/idols-1... Website : http://www.rtlxl.nl Facebook :   / rtlxl   Twitter :   / rtlxl   Nieuwsbrief : http://www.rtl.nl/service/xl/nieuwsbr...