VW ID.Polo - Prøvekjørt i Nord-Norge og Finland

Joachim ble med Volkswagen på et lite sommereventyr i nord hvor han fikk teste helt nye VW ID.Polo som er første bil ut på VW´s helt nye MEB+ plattform. Her er det virkelig mye bra, og Volkswagen ser etter sigende ut til å finne tilbake til seg selv. Bilen vi kjører en en før-produksjonsmodell slik at enkelte detaljer både på interiør, og kjøredynamikk kan være endret på produksjonsbilen. - Lik gjerne videoen og hjelp oss med å vokse videre ved å abonnere på kanalen. Alt innhold er gratis, og ved å abonnere på kanalen hjelper du oss å vokse slikt at vi kan få se og teste flere nye biler. På forhånd tusen takk!