VW ID.Polo - Prøvekjørt i Nord-Norge og Finland
Joachim ble med Volkswagen på et lite sommereventyr i nord hvor han fikk teste helt nye VW ID.Polo som er første bil ut på VW´s helt nye MEB+ plattform. Her er det virkelig mye bra, og Volkswagen ser etter sigende ut til å finne tilbake til seg selv. Bilen vi kjører en en før-produksjonsmodell slik at enkelte detaljer både på interiør, og kjøredynamikk kan være endret på produksjonsbilen. - Lik gjerne videoen og hjelp oss med å vokse videre ved å abonnere på kanalen. Alt innhold er gratis, og ved å abonnere på kanalen hjelper du oss å vokse slikt at vi kan få se og teste flere nye biler. På forhånd tusen takk!

▶︎
VW ID.Polo GTI - Første helelektriske GTI kommer med smilgaranti

▶︎
Nye Skoda Peaq – orkesterplass for familien

▶︎
Benzinbil vs. elbil til 200.000 kr.: Hvordan ser regnskabet ud? | Bilguiden sammenligner

▶︎
China’s Sodium Battery Breakthrough Just Made Lithium OBSOLETE

▶︎
Stopper privatleasing og køber i stedet...

▶︎
Zeekr 7GT Privilege AWD - Hvordan skal konkurrentene hamle opp med denne?

▶︎
American Shocked by European Driving 101’s

▶︎
Trump PANICS over FINAL MOU WARNING!!!

▶︎
The Deadliest Weapon of the Ancient World

▶︎
NEW! VOLKSWAGEN ID.7 UPDATE!! - Full Review!

▶︎
The all-new Skoda flagship is a real surprise! Skoda Peaq REVEAL of the first real electric Kodiaq!

▶︎
Första provkörningen: Volkswagen ID. Polo GTI – är detta den roligaste lilla elbilen just nu?

▶︎
XPENG P7+ - VILD LUKSUS til mindre end en ID.4!!! (1:2)

▶︎
BMW I3 70 lax i sjön

▶︎
Kia EV5 og EV9 på Autobahn-test

▶︎
Could this be the perfect family EV? | New Skoda Peaq FIRST LOOK

▶︎
I am assaulted by Volkswagen employee

▶︎
ID. Polo GTI vs. Style: Lohnt der kleine Aufpreis? Unterschiede im Test

▶︎
Britain Sold Palestine to Pay Its WWI Debt. The Balfour Declaration Was a Banking Deal!

▶︎
