Spaanse winterzon 8

Er komt slecht weer aan. Heel slecht weer. We vluchten naar Cuevas, waar we parkeren bij een waterskibaan. Hier kunnen we aan de stroom staan. Het regent 40 uur (!) lang. Na drie dagen verhuizen we naar La Azohia, een mooi verstopte kustplaats. Onderweg liggen de wegen vol met modder als gevolg van de zware regenval. Helaas is ook hier het weer nog slecht. Veel regen, gepaard met een zware storm. Zelfs op z’n stelpoten staat de Niesmann flink te schommelen. In Los Narejos is het weer iets beter. De zon breekt vaker door, zodat we het strand kunnen opzoeken. In Benejuzar komen we op een schitterende plek te staan, vlakbij een heiligdom. We maken een avontuurlijke wandeling door de bergstreek.