HİSSİZLİK DUYGUSU - İyi yada kötü hiçbir duygum yok sanki...

Merhabalar! Bu çarşamba konumuz hissetmeyi reddetmek... Diğer isimleriyle; boşluk duygusu, hiçlik duygusu, anlamsızlık duygusu... Yorumlarınızı ve deneyimlerinizi bekliyorum. DİĞER VİDEOLARIMA GÖZ ATIN! KENDİNE TERAPİ    • KENDİNE TERAPİ   EVLİ BİRİSİNE AŞIK OLMAK    • EVLİ BİRİSİNE AŞIK OLMAK #psikoloji #ilişk...   ALMA VERME DENGESİ    • ALMA VERME DENGESİ   BABA YARASI    • BABA YARASI   SEVGİ KIRINTISINA MUHTAÇLIK    • SEVGİ KIRINTISINA MUHTAÇLIK   BORDERLINE REHBERİ    • BORDERLINE REHBERİ     / pskdilaratahincioglu     / aktarimterapienstitusu   ÖNEMLİ BİLGİ: Sayfadaki videolar tamamen bilgilendirme amaçlı paylaşılmıştır. Tanı ve tedavi için lütfen hekiminize başvurunuz.