Winter '91 in en rond IJlst

Omdat het nu nog een beetje winters is, ook nog een keer winterbeelden uit het archief. In 1991 hadden we ook een 'behoorlijke' winter en door mij zijn met mijn oude videocamera toen ook diverse beelden gemaakt op de ijsbaan en rondom IJlst, geniet nog een keer van hoe het was...!