NRW: VIAS op de RE19 en zo veel mogelijk OUDE TREINEN doen | #VLOG

In principe is dit een echte authentieke NRW-tour, de titel verraad het al wat er in deze video gaat gebeuren: VIAS als nieuwe vervoerder in Nederland op de RE19 met klassieke ticketproblemen Taurus met TRI-silberlinge op de RB40 Taurus met ex-slaapwagens op de RE11 112 met DDR-dosto op de spits-RE19 112 en 111 met silberlinge op de spits-RE19 420 op spitstrein S68 OHJA, en ik zag nog een aantal andere brute treinen, dit was een hele leipe! Like & Subscribe