Three.js, C/C++, Coursera, React, Axios.Ne zaman mid olduğumuzu anlarız?
Cumartesileri yaptığım canlı yayınları hızlı tüketilebilir boyutlarda kesip tekrar yüklüyorum. Bu video 2020.02.16 - İş görüşmesi nedir, nasıl yapılır? Canlı yayınındaki soruları içerir. Detaylar aşağıda. Yazılım işinde heyecanımızı korumak için neler yapmalıyız? (00:01) Three.js hakkında görüşleriniz neler? (00:29) Almanya'da staj için transkript ne kadar önemli? (00:58) C ve C++ dilleri hakkında ne düşünüyorsunuz? (01:30) Coursera fullstack development kursu nasıl sizce? (01:53) React veya Axios gibi kütüphaneleri yazma konusunda kendimi çok yetersiz hissediyorum, bu hissi nasıl yenebilirim? (02:31) Freelance projelerde fiyatı nasıl belirliyorsun? (03:23) HTML-CSS kullanırken deneme yanılma yöntemi ile sonuca ulaşıyorum. Nasıl daha profesyonel olabilirim? (03:35) Full stack development hakkında düşünceleriniz nedir? (03:43) Hiç yazılım ekibi ile çalışmamış birini işe alır mıydın? (04:38) JavaScript'de kesin öğrenilmesi veya geliştirilmesi gereken konular/kavramlar nelerdir? (05:02) Junior bir yazılımcı için yurtdışında kurumsal veya startupta işe başlamanın avantaj, dezavantajları nelerdir? (05:21) İş görüşmesinde kişisel sebeplerden ötürü birini reddettiniz mi? (07:32) Ne zaman mid-level olduğumuzu anlarız? (09:31) Şirketler görüşme sonunda çözümü 4 saate varabilen testler soruyorlar. Sizce bu doğru mu? (10:13) Orta seviye yönetici ile deneyimli yazılımcı mülakatı arasındaki fark nedir? (11:50) Remote çalışan kişilere tavsiyeleriniz nelerdir? (13:01) Şirket içerisinde bilgi ve tecrübe paylaşımı nasıl olmalıdır? (13:39) Bir şirketin whiteboard interview yapıp yapmadığı nereden anlaşılır ? (14:09) Neden her şeyi hap şeklinde kullanmak istiyoruz? (14:37) Doğukan İncesu'ya ve Furkan Cesur'a videodaki emekleri için teşekkür ederim. Daha fazla içerik için https://www.nimble.dev/ ziyaret edebilirsiniz.

İş görüşmesi nedir? Nasıl yapılır?

Python/JavaScript, React/Angular, jQuery, neden Amerika'da değilsin? #vebirsuruseydaha

Learning C++, NS, part 3: Continued introduction to the tutorial

15 Years Writing C++ - Advice for new programmers

NoSQL kullanmaya gerek var mı? Programlama dilini iyi öğrendiğimizi nasıl anlarız? #vebirsuruseydaha

React, Svelte, Xamarin, Flutter, alaylı yazılımcı, açık kaynaklı projeler #vebirsuruseydaha

Yazılım İşimden Çıkarıldım

C++ Ölüyor mu? Öğrenmek Hata mı?

They Wanted to Kill Him for Writing Code (The systemd Drama)

Bir Cümleyle Evren Kurmak: Google Genie 3 Devrimi

Mikroservis, serverless, fonksiyonel programlama, iyi mimari nasıl anlaşılır?

CMYLMZ | Bütün Galaksi Var

Türkei – USA Highlights | Gruppe D, FIFA WM 2026 | sportstudio

ÖRNEK BİR REACT/FRONTEND MÜLAKAT DENEYİMİ

Frontend nedir, nasıl yapılır?

İşten çıkarken nasıl bir yol izlenmeli? Wayfair, finansal özgürlük, low code platformlar

Nasıl kütüphane yazılır? Composition API, Options API, React, Angular

The AI delusion is getting worse.. something dark is brewing

GitLab'da 1. yılım bitti. Ne yaptım, ne ögrendim?

