IK BEZOCHT DE DERBY VAN HET WESTLAND!!

Voor de tweede keer dit seizoen ging ik naar de derby van het Westland. In oktober bij Westlandia was er al een aardige sfeer, maar toen ik bij FC ‘s Gravenzande kwam was ik helemaal verrast. 🤩 Kijk snel de video en beleef de sfeer tijdens deze underrated derby! 🎆 #voetbal #football #sfeer #nederland #westland #sgravenzande #fcsgravenzande #fcg #naaldwijk #westlandia #fyp #amateur #derby #zee #vuurwerk #spandoek #sfeeractie #tifo