MAHLAN KERUUTA JA REHELLISIÄ AJATUKSIA

Kevät on yleensä uuden alun aikaa, mutta tällä kertaa se on tuntunut vähän raskaammalta.🕊 Tässä videossa kerätään pikku tuoppi mahlaa, stressataan tulevia mahdollisia projekteja ja pysähdyn samalla juttelemaan elämästä rehellisesti ja ilman filttereitä. Kiitos kun katsoit ❤ Muista laittaa kanava tilaukseen, niin et missaa tulevia jaksoja! Käy seuraamassa myös Instagramissa ja TikTokissa👇   / vvaiskii     / vvaiskii   #mahla #luonto #ajatuksia #elämä #suomi