Nystart på Svenska - Vlogg vecka 3

Nu är vi tillbaka med en nystart på kanalen! Följ med nu på första veckan, när vi tar oss igenom 2025 tillsammans. Vloggandet är fortfarande väldigt nytt för mig, så lämna en kommentar nedan vad ni önskar se mer av och vad ni uppskattade med denna veckans video. Tack för ni hänger med på denna resan! Jag ser verkligen fram emot att dela den med er. ------ Thank you for watching and I'll see you in the next one! Like, subscribe, share and hit that bell! ------- I'd love for you to follow me on instagram:   / elinarydberg