Bigaya Uçtuk ! | Aquila 211 (ATC Audio)

Burak hocamla Bursa'dan kalkıp Biga'ya uçtuk. Meydan çevresindeki leylekler motor sesine o kadar alışmışlar ki artık aldırış etmiyorlar. İnişte bizi bazen geriyorlar fakat bizden daha iyi uçtukları gerçeğini kabullenmemiz gerek :D IR ve PIC uçuşlarını tamamladığımı sevinçle bildiriyorum. 2 yıllık sürecin sonunda CPL lisansı almaya çok daha yakınım. Nisan ayında gerçekleştirdiğim birbirinden keyifli uçuşları sizinle paylaşacağım takipte kalın :)