Wéér een nieuwe V12 38.8L motor ophalen! WAAROM?!?? #1541

Hey mensen, vandaag hebben we een nieuwe V12 38.9L motor opgehaald de zelfde als in de tank ook hebben we nog even gekeken naar de assen van de Staghound. Onze sponsor HBM Machines: https://www.hbm-machines.com/?utm_sou... Ons vaste CAD tekenprogramma Onshape; gratis, geen download, in the cloud: https://onshape.pro/Werkplaatsvlog Steun het kanaal en word Patron:   / mastermilo   Als lid van onze Patreon steun je in de eerste plaats ons kanaal zodat we nog toffere video's voor jullie kunnen maken. Maar er is meer; -Eerder toegang tot de vlog -Jouw naam in de aftiteling -Langskomen & kijken/helpen bij onze werkplaats -Toegang tot de vrijdagmiddag live borrel -Toegang tot de Discord Socials: Abonneer:    / mastermilo82   Dagelijkse video's:    / werkplaatsvlog   Facebook - @mastermilo82 Instagram - @mastermilo82 Post versturen; Mastermilo Postbus 151 5110 AD Baarle-Nassau Email: [email protected] #Werkplaatsvlog #mastermilo