Stena Saga Så er der afgang fra Frederikshavn

Var lige på min sædvanlige sædvanlige rundtur på havnen da jeg så Stena Saga skulle til at sejle mod Oslo . Ja det blev det selvfølgelig også et lille klip ud af , selv om der er lidt tåget og blæser en del .