Per a què serveix el català?

L'alumnat de 1r, 2n i 4t de l'ESO simula situacions quotidianes que es poden viure en un institut i que ens porten a reflexionar sobre "Per a què serveix el català?" El vídeo ha sigut enregistrat i editat per les alumnes del Cicle formatiu de grau mitjà d'Imatge i so, Victoria Gasior, Andreea Balan, Blau Alòs i Vicky Ankeli.