Els dimonis d’Artà ballen a tots els recons del poble

A les 8.00 del matí, a la casa del Trull, els artanencs han arrancat la festa amb el berenar de xocolata i ensaïmada. Enguany la sortida dels dimonis s’ha fet al carrer de na Coixa, a la casa del nou obrer Miquel Curscah fill Mentrestant el carrer s’omplia de gent que escalfava l’ambient. A les nou en punt ha començat el primer el ball i ha esclatat la festa. A partir d’aquí han iniciat un recorregut per tot el poble amb aturades a l’escola, on han tret els nins de les aules. La comitiva ha anat després a la residència de gent gran. Un dia de festa que els artanencs viuen amb molt de sentiment i que també captiva gent venguda d’altres d’indrets. El recorregut s’ha allargat fins passat el migdia