24 timer på langrenn!

#24timer #langrenn #Holmenkollen Lørdag 6. mars klokken 12 gikk startskuddet for min drøyeste langrennstur så langt i livet. Starten gikk i Holmenkollen, hvor turen gikk videre inn i marka. Hvordan det hele utartet seg, og hvorfor både Avisa Oslo og Tv2Nyhetskanalen dukket, får du se her. Jeg byr på smerte, småprat, og en mulig dæsj med inspirasjon. Musikk: RFM