WIE WINT DE KINDER CARNAVALS OPTOCHT!? - De Nagelkerkjes #61

💕 ABONNEER JE OP ONS KANAAL 💕 ➡️    / denagelkerkjes   🕓 ELKE DAG OM 16.00 UUR EEN NIEUWE VIDEO! Vandaag de eerste dag die in het teken van carnaval staat. Doordat het carnaval was, was het mega druk in de bakkerij. Jan is vanmiddag nog gaan slapen en de kinderen hebben zich klaar gemaakt voor de carnavalsoptocht. Ze liepen met de grote groepen mee met vriendjes en vriendinnen. Eline liep bij de kleine groepen mee met haar vaste vriendinnen groepje. Eline heeft de derde plaats gehaald en de anderen de eerste prijs. Na de prijs uitreiking zijn we richting de snackbar gelopen. Optijd weer richting huis want om 19.30 gingen Merel, Eline, Stan, Noud en Floor naar het Dikkoppen bal. Guusje en Madelief lekker gebadderd en nu samen tv kijken tot het 22.30 is en de dikkoppen opgehaald kunnen worden en vol verhalen thuis komen.