🔴 تو جی تی ای با فرانکلین رفتیم دزدی 🥸
🔴 تو جی تی ای با فرانکلین رفتیم دزدی ----------------------------------------------------- زامبی #جی_تی_ای_زامبی #جی_تی_ای #جی_تی_ای_وی #جی_تی_ای6 #gta #gta6 #gtav #gtaonline ------------------------------------------ کانل اول : / @thearminov اینستاگرام : www.instagram.com/TheArminov/ اگه از ویدیو خوشت آمد سابسکرایب یادت نره ❤❤

▶︎
عنکبوت بزرگ به شهر جی تی ای حمله کرد؟

▶︎
ماشین خریدم🤩به میلاد شیرینی دادم🍔😎

▶︎
جی تی ای اما مرد عنکبوتی شدم 😮

▶︎
قایم موشک تو پارک آبی با یوتوبرا (اُپارک) 🐬

▶︎
اگه از هرچیزی فیکشو بخری چه اتفاقی میوفته؟😨😂

▶︎
فلم غریزه لایک سپسکرایب یادتون نره 🤍#

▶︎
برای شام فقط یک شانس داشتیم باید ماهی بگیریم تا گرسنه نمونیم😶🤦♂

▶︎
شروع تا پایان بن تن در 15 دقیقه

▶︎
این بازی خداست !! 😂🔥 ( قایم موشک با نقاشی )

▶︎
جی تی ای اما یک ردپای عجیب پیدا کردم 👣😱 رد پا مال کیه ؟

▶︎
مسابقه کوماندوشناسی با جوابهای باورنکردنی شما!!!

▶︎
سیمیون پولدارترین نمایشگاهی جی تی ای وی شد 🚗💸 فقیر تا پولداری سیمیون

▶︎
🍕 فرانکلین و ساخت مافیای جدید🟣 پیتزا پیروز

▶︎
ماشین جدید خریدم 😍🚗

▶︎
WIR ÜBERFALLEN GELD TRANSPORTER! (GTA 5 Gang Mod 4)

▶︎
آخرین کسی که از ویدیوکال بره بیرون ده میلیون میگیره 😂🤳

▶︎
باید برم سربازی! آخرین ویدیو من

▶︎
جی تی ای ولی یه نفر همیشه دنبالم بود

▶︎
داخل جی تی ای با بچه قلدر مدرسه شوخی خرکی کردم 😂‼️#پارت_دوم

▶︎
