Statsminister Stefan Löfven i tal till nationen: ”Alla måste göra mer”

Stefan Löfven (S) höll i kväll tal med anledning av pandemin. Det var en sammanbiten statsminister. Läs mer: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/...