Vi bygger forbindelsen - Femern - Ny motorvejsbro

Nær Rødby er der ved at blive opført en ny motorvejsbro - midt ude på en mark. Det er en bro, der om nogle år skal gå over den nye motorvej til Femern-tunnellen. Og i følge Villads Engstrøm fra Femern A/S, bliver det en meget smuk motorvejsbro. Du kan se hele serien om byggeriet med Storstrømmen og Femern på TV2 ØST Play: https://www.tv2east.dk/vi-bygger-forb... TV2 ØST Play: https://www.tv2east.dk/play Følg TV2 ØST på Facebook:   / tv2east   Tjek vores hjemmeside: https://www.tv2east.dk #tv2øst #FemernBælt #DanmarkBygger #Infrastruktur #Motorvej #Brobyggeri #BetonNørderi #Lolland #Rødbyhavn #Ingeniørkunst