İNSANLAR VS ZOMBİLER!! | EKİP İLE LEFT 4 DEAD 2

Hepinize selamlar Ben Eray Can Özkenar, bugün ekiple LEFT 4 DEAD 2 oynadık. Uzun bir aradan sonra arkadaşlarımla birlikte vs attık. Hobbitemo'nun takımına karşı benim takımım, aşırı eğlenceli ve kaos dolu bir oyun oldu. Eğer bu tür oyunları seviyorsanız videoya like ve hype atmayı unutmayın! 👉Kanala abone olmayı, videoyu beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Herkese iyi seyirler! BEĞENMEYİ UNUTMAYIN 👍 🔔 ZİL'E TIKLAYIP BİLDİRİMLERİ AÇABİLİRSİNİZ (*′☉.̫☉) Sosyal medya hesaplarım; ►İnstagram :   / erayozkenar   ►Kick : https://kick.com/eray ►Twitter :   / erayozkenar   ►Discord :   / discord   ABONE OLUN YOKSA İNTERNETİNİZİ KESERİM! 😎 🎬 Oynatma Listeleri; ►GTA V Playlist : https://bit.ly/3URCvvK ►EROSHOW :https://bit.ly/3WDWU93 ►Vlog : https://bit.ly/3KdKflP ►Hogwarts : https://bit.ly/3Qy1eTq #eray 0:00 = GİRİŞ 0:08 = OYUN 47:18 = BİTİŞ