28 De Paupers uit Workum spelen 'De Lord'

Studio Súdwest - Uitzending 28 (04-11-2012) De Workumer toneelvereniging De Paupers hebben een nieuwe voorstelling. De Lord werd opgevoerd in de Groene loods in Workum. Een thuiswedstrijd voor de stichting, omdat hier de creatieve plannen bedacht worden.